El passat dissabte 11 de juny es va celebrar la, ja coneguda per tothom, festa fi de curs i extraescolars, enguany amb una novetat que va ser la cirereta del pastís: una gran festa de l’escuma! On petits i grans van poder gaudir durant dues hores!
Es van realitzar tallers per als mes petis i durant tota la festa hi va haver exhibicions d’extraescolars de tot el que han après els alumnes de l’escola durant tot el curs.
Servei de bar i molta animació! I un dia fantàstic!
Moltes gracies a tots per fer-ho possible, ens veiem el curs vinent!
